perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 1 May 2012

Selamat Hari Pekerja

Assalamualaikum...
selamat hari pekerja kepada semua pekerja hari nie terutamanya untuk en suami...hihiihi...

disebabkan suami aku xkerja arinie..aku dengan rela hatinya membuli en suami untuk membuang sarang anai-anai yang bertapak kat dalam umah aku nie...aku sebenarnya heran bin ajaib macam mana anai-anai bleh wujud kat rumah yang macam nie...aku ingat anai-anai nie suka bertapak kat rumah kayu je..xsangka lak anai-anai kl nie suka kat umah batu..hahhaha....aku tanya jiran aku pon.umah dia ada anai-anai jugak...huhuhu..sangat-sangat xpuas hati ngan anai-anai nie..habis rosak rak buku aku..huhuhu..buku-buku aku pong banyak yang rosak...pe lagi ye..owh ye...almari pakaian aku pon ade anai-anai  jugak...huwaaaaaaaaaaaaaa...klo ade baju aku yang rosak..aku gigit ko anai-anai......eeee...geram2...

anai-anai nie pon satu hal..yang ko p masuk umah aku buat pe...pegila duk kat pokok ke..gi gigit batang pokok tu dah la...yo ko gi gigit buku aku tu apasal haaaaaaaaaaaaahhhh....aku xkacau pong anai-anai...tp anai-anai nie yang kacau aku...geram sangat..(aktiviti melepaskan geram kepada anai-anai)..huhuhuhu....

tapi hari nie..aku ngan en suami...xkan lepaskan anai-anai tersebut..akan kami musnahkan hingga ke cucu cicit dia sekali pong..siap-siap la ko anai-anai untuk melafazakan kalimah syahadah sebelum menghembuskan nafas yang terakhir...hahhahaahha..(gelak jahat)....padam muka anai-anai....

macam nie la rupa anai-anai tu...bagi yang xkenal la...




otey..bye3

No comments:

Post a Comment