perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 29 April 2012

Rindu Nak Minum Air Kelapa Muda Belakang Rumah

Assalamaualaikum...
ibu mengandung rindu nak balik umah..nak makan buah nyooooooo.....huhuhu...sedapnya klu leh makan buah nyo malam-malam macam nie..kat kedai tak sedap..tawar...manis gula, pastu tak de isi kelapa...huwaaaaaaaaaaaaaa...nak balik, nak balik, nak balik.........

p/s: bukan ibu mengandung yang nak...tapi baby dia yang nak....

20.4 ai2 g check baby...mengikut perkiraan Dr...aku skunk dah 5 bulan 2minggu.....huhuhu....xsabarnya nak tengok face baby.....mase pegi scan untuk yang ketiga kalinya aitu, first time kowt suami masuk sekali kat bilik dr..biasa dia tgu luar je..hihihi.....aku nampak berlaku keterujaan pada air mukanya..tp di control2..hahhahaah..(control macho)..mase scan aitu,  baby banyak gerak, tiap kali dia tendang akan berlaku pergerakan kat perut aku..perut pon dah makin membesar...nak bernafas pon susah...yang paling susah..masa nak sujud...semput dan pening2 dibuatnya..tapi sabar....demi baby tercinta.....mase pegi scan aitu..niat nak taw jantina baby...huhuhu...tp xnampak...cedihhhhh..

sejak dua menjak nie..emosi xstabil..kuat merajuk dan mudah menangis..kadang-kadang kecian juga tengok en suami....tapi sabar ye.....demi baby kita..hahahah (sebenarnya ummi baby yang mengada-ngada) hahahahah...kaki aku pong dah kembang....huhuhuhu...kadang2 en suami leh lak gelak tgok kaki aku yang kembang nie..adoyai...xpe3..ade hari ada batas.....klu kembang je xpe la..nie sakit mencucuk3...xbleh berdiri lama...huhuhuhu..sabar3....

jadi segala aktiviti aku terhad la..tp alhamdulillah..suami banyak membantu, kerja2 membasuh sumer dilakukan oleh en suami....(sabar ye en suami), aku cuma masak..tu pon en suami tulun....(tgok tu baby, abi banyak tulung ummi taw..nnt jgn nakal2 ngan abi taw..kecian abi)....perut lak makin besar...jadi potong kuku pon en suami....(hahahah..kes buli)....sabar ye sayang..ade bape bulan je lagi...,hhihihi....

p/s : untuk baby ummi abi yang bakal lahir nanti..ummi ngan abi sayang baby sangat2....baby duk elok2 taw...ummi ngan abi xsabar nak sambut kelahiran baby kat dunia nie....:)...

macam buah kelapa kat belakang umah kat kg je

otey.....bye3...hehheeeheehhe......

No comments:

Post a Comment