perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 28 August 2013

Akhirnya...Semester Terakhir..Yeayyyyyyy!!!!!!!!!

Assalamualaikum..

Fuhhhhh..berhabuk sudah blog aku ni..al maklum la..mood rajin sgt2 nak update blog datang..tu yang blog nie sunyi sepiiiii je...xde entry..hohoho....bukan xnak update..tp aku malas..kan best ade bibik..leh tolong update blog untuk aku..hahhahaha...

skunk nie aku tgah cuti semester ag....tp hanya berbaki lebih kurang seminggu je lagi..nant aku masuk kuliah balik la...adoyaii..lame kowt cuti..ase otak nie..cam beku dah..hoho...subjek pon dah daftar...sem ni aku ambik 12 jam kredit jeee..satu hari 2jam je...yeayyy...tp xyah nak hepi sgt la....sem ni aku kena siapkan paper project...jadi mase yang lebih tu..kena fokus kat paper project la...kena pandai2 bagi mase la...pas nie ku kena main tiga peranan...yang pertama peranan sebagai isteri, peranan sebagai ummi dan peranan sebagai student...hoho....banyak tanggungjawab tu...huhu..bnyk ke..orang lain lagi banyak tanggungjawab kowt dari aku..huhuhu...

nak tgok jadual aku untuk sem akhir tak....aku nak tunjuk klu nak korang nak tgok...hahhaha...k sabar2...nak tunjuk la nie...hahhaha...(gaya tu cam orang nak tgok sgt).. wakakakaka...tak kisah la..nak tunjuk jugakkk...nak tunjuk jugak (mengedikss)..hahhaha

nie dia..hehehhe...
okkey la..anak aku duk panggil dah tu..thankss 4 reading..:)

No comments:

Post a Comment