perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, 31 July 2013

Nurul Iman Kiss Budak Lelaki

Assalamualaikum

hari ahad aritu..aku ngan en suami keluar p cari kasut ngan beg raya..seingt aku..19 ramadan..aku keluar pas solat zohor...dalam pukul 3.30ptg..hehhe...akhirnya jumpa jugak kasut ngan beg idaman..hohoho...nak tgok ke..ehhhh..mne boleh..nnt basi la..klu nak tgok p raya kat umah aku..hahhaha.....

pas beli kasut aku ajak en suami p putrajaya...huhu..en suami tanya aku..buat ape nak p putrajaya..aku gtaw la..nak solat asar kat putrajaya...hahhaha..punya la jauh masjid nak solat asar..sebenarnya..nak jalan-jalan..okey...sambil menyelam minum air..tak gtu u olll....hahhaah

hobi iman dia bile duk dalam keta tdo je la...bila keta berhenti..dia bukak mata...jadi..setiba aku kat masjid putrajaya tu..iman bangun la..maknanya iman masuk masjid dalam keadaan mamai lagi..tp..bila aku letak je dia dalam masjid..ya Allah..semua tempat dia nak teroka..adoyai..punya la penat nak kutip...banyak jugak la vdio aku ambik...antaranya ialah :
video
sedang dia duk main-main tu..datang la pelancong dari indonesia duk sebelah aku..ada anak 2orang...dua-dua lelaki.sorang tdo sorang tak...yang tdo mungkin berusia 2thun lebih kowt..yang tak tdo tu..dalam usia 1 lebih..sebab dah pandai jalan..yang pandai jalan tu duk jalan-jalan dalam masjid putrajaya tu..iman tgok budak tu jalan-jalan duk tawaf dalam masjid dia nak ikut serta la...tp....alahai..budak laki tu malu pulakkkk..p lari duk kat mak dia...iman lak jenis steady..p jugak ikut..aiyaaa..ape la anak dara ummi ni..ngorat budak laki lak..pastu aku tggalkan iman kat adik ipar aku..sebab aku nak p ambik wuduk jap..mase p ambik..adik ipar aku cite..iman cium budak laki yang duk tdo tu..mase dia cium tu..budak laki tu dah bangun..tp duk baring ag..huhuhu...2 kali jugak dia cium..hahhaha...pas cium dia boleh pulak main sentuh-sentuh pipi budak laki tu..nasib baik budak laki tu tak nangis..huhuhu..ye la kan..bangun bangun tdo je kena cium..hahhaha....tp xbest la..mase kejadian tu aku xde....klu x..lagi best..hahhahahha...

xleh duk diam langsung

ok..thanks 4 reading..:)

No comments:

Post a Comment