perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 3 April 2012

Hidup Tanpa Suami Di Sisi

Assalamualaikum

............................................................................................................
tak tahu macam mana nak memulakan kalam..huhuhu....entry ini hanya untuk menyatakan bahawa ada seorang isteri yang sangat kesunyian dan kesepian..(ayat xleh blah)..hahhahaha....

30.3.2012
sekarang nie aku duk kampung....hihihi...cuti midsem tapi seminggu je....best sangat leh balik kampung..boleh ngada-ngada ngan family...ahakss..yang paling best dan xsangka....parent celebrate besday aku yang dah lapuk dek hujan dan yang dah lekang dek panas 2..huhuhu...maknanya...aku celebrate besday 2kali la....hihihi..mula2 ngan che husben..dan yang kedua kalinya ngan family..hihihi....bessssstt...

30.3.2012
pegi melawat sepupu baru kat machang....hihihihi..cumilll..mase pergi melawat tu..baby baru je lima hari..kecikkk ag..huhuhu..first time pegang baby kecik....aku nie jenis yang  xberani nak pegang baby baru lahir nie..tetapiii......oleh kerana xlame lagi dah nak jadi ibu..kena la memberanikan diri pegang baby tu...cute..tangan dia kecikkk je...xsabar sangat2 nak tunggu baby sendiri...hihihihi...

1.4.2012
window shopping ngan sepupu....huhuhu..best...banyak tempat kami pergi...tapi berbaloi la..dah lame xjejalan kb kan...sepanjang proses window shopping banyak berlaku kejelesan dalam diri aku..huhuhuhu..ape taknya...apabila melihat orang lain berpimpin tangan ngan husben masing2...sedangkan aku....huwaaaaaaaaaaaaaa.....berjalan dengan dua anak dara pingitan..ahakssss....hahhaha....orang yang dimaksudkan adalah cik diana dan eyka peace..hihihi....jangan marah...

2.4.2012
ermmm..aku xbuat ape pun...menghabiskan masa-masa yang ada dengan berada di rumah..tapi xlame..huhuhu..pas solat asar...upacara berderak diteruskan...xleh duk umah...panas punggung..hahhaah...selesai solat asar...aku pergi jejalan umah saudara mara terdekat...huhuhu....pergi kedai mok...dan sebagainya....

3.3.2012
hari ini...ape yang harus diperbuat...ahaksss...dalam kepala.....nak kuar pegi melawat mak n ayah mertua...nak pergi melawat nenek and atuk...pas2..nak pergi kedai my cousin..dengar dia bukak kedai ...hihihihi...

okkey...tamat jugak entry yang entah pape....xkisah la....ini sye punya blog....suke ati saya la nak tulis ape kan..ahaksss....

done..tataatatatata......

No comments:

Post a Comment