perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 14 April 2012

Masakan Super Special Isteri Buat En Suami

Assalamualaikum....
hari ni en suami tetiba nak makan kari ayam masakan si isteri..huhuhuhu..ngigau ke laki aku nie..huhuhu...dah ler si isteri nie pandai sangat-sangat masak kari...huhuhu...aitu si isteri nie pernah buat gulai kari..mase mula-mula kawin aritu..tpi xtaw la jadi ape..nak kata gulai kari pong..xmacam gulai kari...tp en suami makan jugak..dan dia cakap SEDAAAAPPPPP...hahahha..padahal..aku rase kat tekak aku nie..rase lain macam je...hahhahaah....kecian en suami....

jadi si isteri yang xnak banana fruit two times nie...mengerah segenap tenaga yang ade kat diri nie..meng'search' internet..dan terjupa la satu blog resepi nie....potret kasih..hihihi..tgok resepi yang di beri macam senang..tp ade bebrapa jenis bahan yang aku kurang arif..huhuhu..jadi aku xmasukkan lah bahan-bahan yang aku xtaw tu...jadi aku tawakal je dalam hati..

dengan tangisan air mata kerana terkena percikan bawang merah..aku cuba untuk menyiapkan jugak kari ayam  yang super special untuk en suami...dan jeng jeng jeng.....kari aku siap...dan alhamdulillah..boleh dikatakan menjadi jugak la....hihihihi....

cuma...cuma..cumaaa..................yang aku xpuas hati sangat2....sangat2 xpuas hati....huwaaaaaaaaaaaaaaa......setelah kari sudah siap...si isteri nak masak nasi la kan...hukhukhuk...tp....tppppppp...........berasnya udah habisss...........huwaaaaaaaaaa.....aiyakkkk...cmner aku xtaw beras dah habis nie.....hukhukhuk...lantas.... si isteri mencapai telefon untuk meng'call en suami yang jauh di mata tp dekat di hati..huhuhu............tp....sayang nya...sayang teramat...en suami meninggalkan telefon bimbitnya kat rumah untuk dijadikan perhiasan di ruang tamu..huwaaaaaaa.....xpelah en suami...nampaknya hari nie kita makan kari ayam bernasikan timun lahhhh.....

mintak pinjam gambar dengan pakcik google

No comments:

Post a Comment