perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 12 February 2013

Adik Ke?????

Assalamualaikum w.b.t

Semalam aku shopping baju tuk baby iman...sebab baju dia skunk banyak sangat yang dah ketat. Kesian tgok dia pakai baju kecik2...nampak seksi lak..hahha..aku pegi pon dah lewat..dalam kul 7 malam baru bertolak. Pastu jalan jem pulak..lambat jugak la sampai..dalam kul 7.45 malam baru sampai...

Jadi kami pong pegi singgah kat masjid dulu..nak solat maghrib...aku pegi ngan adik aku..ikah ngan mimi..jadi nak solat bergilir2 la jaga iman..mase adik aku duk solat..aku yang jagakan baby iman..sambil jaga tu..ada seorang budak kecik duk main-main ngan iman..iman lak nampak cam hepi je..jadi aku biar la dorang main sesama..pas tu mak budak kecik tu datang..dia pon datang la sembang-sembang ngan aku... nak tahu ape yang aku sembang..hahahhha

makcik : berapa bulan ni dik?
aku : baru 5 bulan makcik.
makcik : nie adik ke?
aku : eh tak la nie anak saya.
makcik : laaa...muda teng teng agi maknya..
aku : (senyum) xperlu kata apa-apa.

hahhhahah....yang nie pong nak citer ke..hahahha..eh3..suka hati aku laaa..hahahhah....

Anak ummi abi

2 comments:

  1. Amboi kakyu..hehehe..terbaek! ske
    Awek muda la kakyu,2 ore Oyp adik,ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi....lucu sero..awek muda mano la...sakit urat abih doh..hikhikhik

      Delete