perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 26 February 2013

Ingat Taw!!!!

Assalamualaikum....

saje kongsi-kongsi sebagai pengalaman lucu  n kelakar..dan jugak peringtan tuk en suami

14.3.2013..
tarikh yang kat atas en suami dah janji nak balik kg sama2...
so abi..ingat taw tarikh ni..xbalik siap abi..xnak kawan dah pasni...ingt abi...

so ape yang si isteri akan lakukan untuk memastikan supaya en suami dapat balik kg same..hahhaha....jadi tiap2 hari aku akan ingt kan suami aku tentang tarikh tu...dan tiap kali aku ingtkan en suami...mest berlaku dialog camnie..hahhaha

umi : abi ingt taw 14.3 nant kita balik same
abi : insyaAllah
umi : janji taw abi balik taw..balik..klu xbalikkkk...haaaa...siap abi....
abi : insyaAllah...
umi : abi nie..jangan insyaAllah saje..insyaAllah balik taw...insyaAllah balik...
abi : InsyaAllah
umi :abi cakp cmnie la...insyaAllah balik...
abi : insyaAllah

dipendekkan cite..insyaAllah saje lah perkataan yang kuar dari mulut en suami...

nak dijadikan cerita...aku suh suami aku tolong belikan solusi isu 53...lalu suami aku pon beli la..mula2 dapat solusi tu..bace dulu tajuk utama cite tu dulu..pastu..suami aku yang ambik bace..hoho..aku pong duk main la fb...mase duk main2 fb tu..aku dgr suami aku duk ulang satu ayat dalam majalah solusi...
"melafazkan insyaAllah apabila berjanji tentang sesuatu perkara"
hahhah..tu la ayat yang suami aku duk ulang2 tu..mula2 aku xfaham lagi..bila aku perhati n dgr betul2..baru aku tahu..yang suami aku tujukan ayat tu kat aku..hahhaa.....pastu boleh dia tergelak...eee..geram ase...tp pape pong...janji abi kena ditepati...klu abi xtepati..umi capati abi nant..hahhaha...tggu la abi...:P

janji taw abi!!!
saje tulis-tulis..:)

thanks 4 reading

No comments:

Post a Comment