perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 9 February 2013

Jejalan Ke ICT

Assalamualaikum w.b.t

Tgok tajuk pong dah tahu kan ape aku nak story hari ni...hehhe...yang sebenarnya ini bukan first time aku pegi ICT..dah banyak kali kowt...tp kali nie special ckit..hehehe..nak tahu kenapa..sebab aku pegi ngan baby iman..hehhehe..suke3....

Macam biase..xrancang langsung..sebab klu perkara yang aku rancang harus lah xjadi..baik xrancang langsung...huhuhu....semalam en suami gtaw..siap2 kita p ict malam ni..mak aiii...mahu xmelonjak hati aku ni..suke kowt....leh kuar dari penjara batu nie..hahhah....

aku pegi pon dah lewat dah..dalam kul 12 malam  sampai kat sane..baby iman lak..masuk je dalam kete terus Zzzz..hahhaha..camne leh x tdo..aircond..harus lah tido..hahhaha..lagipon dah malam kan..

Bile dah siap parking keta sumer..aku tgok baby iman dah bangun dah dengan mata yang bersinar-sinar..mula2 baby iman nampak cam takut...sebab dia pegang aku kuat giler...memang aku yakin 100%..baby iman takut..mungkin dia pelik kowt..lampu banyak sgt..hehehhe...pastu pe lagi..kami pusing2 la area ict tuh...ramai jugak orang...lampu dia pon dah makin cantik...makin banyak...permainan pon banyak...

baby iman sibuk duk tgok lampu

nie baby iman...sumer lampu dia nak pegang...ish3...

heeeee..:)



lampu matahari ni cantik..:)
okkey la..tu je kowt..xtahu nak cite pe...yang penting best..hehe..aku balik umah dalam kul 1.30pagi..mase bawak baby iman p ict nie baby iman baru 5bulan 5hari...

sekian...

thanks 4 reading...:)

No comments:

Post a Comment