perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 24 March 2013

Aku Dah Gemokkkkk!!!!!!

Assalamualaikum

apa Khabar sahabat-sahabat semua...harap sihat dan slim sentiasa...huhuhu...

sejak dua mejak nie...aku dihujani dengan statement yang berikut
"ayu dah tembam ckit skunk"
"nampak besar  la skunk"
"body ayu xmantain la pas bersalin"
"dulu kecik, skunk dah besar ckit"
"gemuknya ayu skunk"

OMG....aku gemuk sgt ke..huwaaaaaaaaaaa.......

korang bayangkan..masa tu klu kita duk tgh makan nasi...tetiba ada orang cakap statement kat atas...aku compirm...mesti selera korang hilang terus merayap entah ke mana..kan3...klu korang xrase macam tu..maknanya korang xnormal la..hahhaha...okkey gurau2....hihihi..jgn la marah...

masalahnya..bila aku tanya en suami..dia cakap tak gemuk pong..adoiii...ada sekali tu aku cite kat kawan aku..yang en suami xpernah cakap pon aku gemuk...nak tahu ape jawapan kawan aku tu...dia cakap camnie " kak ayu..memang la husben kak ayu cakap kak ayu xgemuk..sebab tiap2 hari dia tgok kak ayu" lebih kurang macam tu la ayat dia....huhuhu..pk punya pk..betul jugak tu...jadi kesimpulannya..aku kena diet la kan...

okkey berat aku sekarang TettTTTtttttt...mne leh bgtahu...malu la nak cakp..tapi yang penting xlebih 60kg lagi la...heheh...aku bercadang nak turunkan berat sebanyak 5kg...tp untuk percubaan aku nak bagi turun 2kg je dulu..hehehheh....

okkey..oleh sebb esok aku dah nak mula diet..jadi hari ni..kena la berpesta...heheh...pesta ape???..hahhaha...pesta makan coklat ..heheh..habiskan stok coklat dalam peti ais la dulu..hahhaha...baru leh diet kan...

insyaAllah..start esok..aku nak diet....yeahhaaaa......ayu bolehh!!!!..ayu boleh!!!!...ayu boleh!!!...

aku xnak bila dah gemuk macam ni baru la sibuk2 nak diet..huhuhu

pe perancangan diet aku...wait n see la...klu diet aku menjadi..baru aku cite pe perancangan diet aku ye..klu x menjadi..aku xcite la kat korang sumer...hehehhe

okkey,,sekian

thanks 4 reading


No comments:

Post a Comment