perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, 27 March 2013

Hotel 5 Bintang

assalamualaikum..

tadi masa kat kelas aku belajar satu ilmu baru..hehheh..ase macam nak kongsi je kat cnie.....mungkin ada yang tahu..mungkin ada yang belum tahu..n mungkin yang akan tahu (dgn membaca entry aku kali nie)..hehehhe

HOtel 5 BiNtang...mest sape yang dah pegi terasa dirinya glamour gtu lol..hahah...buat pengetahuan semua yang sebenarnya...untuk sesebuah hotel tu mencapai taraf 5bintang...hotel tersebut pertamanya..kena ada arak dalam tu..dan yang keduanya kena ada kolam renang...kolam renang??..op kos la bercampur laki pompuan..ada ke kolam renang islamik yang asingkan laki dan pompuan..klu ada gtahu la erk..lagi satu kalau xde arak..hotel tersebut xboleh nak sampai taraf 5 bintang..jadi buat korang2 kat luar2 sane xpayah nak terkejar2 sgt la nak pegi hotel 5 bintang tu ye...heheh..pergi hotel biase2 pon dah cukup..asal bebas dari air setan tu..okkeh..

saje2 nak kongsi..:)

sekian

thanks 4 reading..

2 comments:

  1. Mama, asal poyo sgt ni? hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkahkah...xde keje la ni..klu ade keje kosong gtaw la..hahhahah

      Delete