perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 9 March 2013

Sabar....Ada 5 Hari Je Lagi

Assalamualaikum...

Apa khabar semua..mintak-mintak semua sihat la ye..macam aku nie sihat..tp hati je yang xberapa sihat..tengah merindu kat anak...hohoho...rindu la..anak kowt..

Bila ditolak hari nie..bermakna ada 5hari je lagi nak balik kg...yes3..xsabar sangat nak balik nie..hati dah meronta-ronta...

Semalam adik aku cal..cakap iman dah pandai sebut "ma"..yeayeayea...hihihi..nant tggu ummi balik baby iman pgil ummi la ye..klu xleh sebut ummi sebut "mi" pon jadi lah..hahaha....

Tapi sebelum nak balik minggu nie..ade beberapa pekerjaan yang harus dilaksanakan...semoga semua selesai..xde yang tertangguh-tangguh macam yang minggu lepas..hohoho..tension aku...

Apa yang terjadi minggu lepas..korang nak taw...heheh...meh makcik ayu nak cite...hahhaha...minggu lepas sepatutnya aku kena present..tapi ada beberapa perkara yang xdapat dielakkan..kena tunda minggu depan..huhuhu..saboooo jelah..ye la..penat woiii..duk berdebar..hahah..penat duk prepare lagi..adush...selagi tak present selagi tu tak tenang hati nie...nant bila dah present..senang sikit aku nak fokus kat assignment lak..kan3...klu korang jugak student..mungkin korang jugak dapat rasa apa yang aku rasa..huhuhu..

heheh...macam dah lari jauh dari tajuk je..hahah..okkey okkey..kembali pada tajuk asal..semoga perjalan pergi dan balik aku  dan en suami selamat dan dipermudahkan..amin3

rindu saat-saat macam ni..
okkey la...sekian

Thanks 4 reading..:)

No comments:

Post a Comment