perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 10 March 2013

Segmen Aku Gila Buku by FF

Assalamualaikum...

hari ni aku nak join segmen nie lak..cam best je...hehehhe...

klu korang nak join jugak klik je kat gambar di atas tu..
Aku nie bukan la jenis kaki buku sangat..aku xspend banyak mana pon duit untuk buku nie...baru-baru ni aku dapat baucer buku rm250...dengan baucer tu...banyak ada la dalam 5 biji buku aku dapat...ye la buku skunk mahal-mahal jugak..hehhe...

kebiasaan nya..setiap bulan aku akan beli buku solusi la..sebab pe solusi...kerana..dalam buku solusi tu banyak ilmu yang aku dapat...isu yang diutarakan adalah isu semasa...dan yang penting..bila beli buku solusi seperti kita beli banyak buku..klu korang xcaya..korang try la beli satu...harga dia xmahal pon..rm 10 je...aku dah kumpul semua isu kecuali isu 7,8,9,10,11,12,13 dan 14..nant klu ada festival buku..aku akan pegi..nak cukupkan koleksi...

sekian..:)

No comments:

Post a Comment