perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 4 March 2013

Saya bukan SEnyum Kat Awak Lah

Assalamualaikum...

hari nie nak story satu cite..bg aku agak2 lucu..jap aku nak gelak dulu..hahahhahahha....hari sabtu semalam..2.3.2013..aku ajak en suami p beli barang dapur kat mydin subang...sampai je kat mydin hp aku habis bateri...jadi sangat susah la bila hp xde bateri nie kan...

aku start gerak g mydin dalam kul 2.30 petang..pas solat zohor kat umah...sampai dalam pukul 3,30 macamtu la..jalan jem oiii..hoho..ari sabtu pon jem..ape la...dah la sampai lambatkan..pastu duk cari2 mesin atm..En suami nak kuarkan duit...ape lagi duk main turun tingkat la aku ngan en suami..cari mesin atm..last2 jumpa jugak...punya la susah nak cari mesin atm..kan3...ye la..mydin kat subang skunk sedang dinaik taraf...banyak benda n kedai yang dah berubah kedudukan...tu yang jadi darak tu...

bila masuk waktu asar..suami tinggalkan aku shopping sorang2 kat mydin tu..dia suh aku cari barang apa yang nak beli...jadi aku ape lagi..ambik kesempatan lah..hahhaa..ambik barang sebanyak2 nya...hahhah..bukan selalu kan boleh buli suami...khakahakahakah..gelak jahat...lepas suami aku siap solat asar..giliran aku pulak yang p solat..sebelum berpisah tu..dah janji la nak jumpa kat mne..ye la..alat komunikasi xde bateri...memang susah..hohoho...

lepas siap solat..aku ngan en suami..sambung shopping la...shopping punya shopping dah masuk waktu maghrib...jadi en suami suh aku g solat dulu..sementara suami aku duk beratur nak bayar..ramai orang oiii..beratur pon panjang...aku tinggalkan suami aku beratur kat kaunter 21..hahah..ingt no kaunter kowt..ye la..takut tak jumpa..nant susah maaaa.....pas solat..aku pon pergi lah jumpa en suami kat kaunter 21..hohoho..xsiap lagi bayar barang...jadi kami tukar giliran la...suami aku lak...pergi tanpa meninggalkan pesan..nak jumpa kat mne..ayoyoyo..ape la...mati akal si isteri...hohoho..pk punya pk..aku pon buat keputusan nak tggu suami aku kat lift tingkat 1...kebetulan lak kat situ ada kerusi..leh la duduk rehat...

tggu punya tunggu..muncul lahh en suami....dari jauh lagi bila en suami nampak isteri terus senyum..aku ape lagi..sebagai isteri yang mithali..balas la senyum suami aku tu..hahahhaha...kebetulan pulak..kat depan aku duduk..ada 2orang lelaki berjalan kearah aku...dah apa yang aku past...salah sorang dari lelaki tu..senyum kat aku..mungkin dia nak balas senyum kowt...hahha...tgok keadaan yang agak mengelikan hati tu...aku terus tunduk..nak tergelak..tapi tahan je..hahah...pastu suami aku pong sampai kat tempat aku duduk...dan aku tgok lelaki yang senyum kat aku tu cam merah padam muka..hahhaha..malu kowt..hahaahha..tapi lelaki yang senyum tu agak2 hensem la..hahha..nasib baik  aku bini orang..hahhaha...(jangan marah abi...walau cmner pong abi la lelaki yang paling hensem kat hati umi)...hahahahha

pinjam ngan pakcik google..


okkey la...habis cite..sekian

saja2 nak perasan....hahhahah

Thanks 4 reading

2 comments:

  1. hehehehhee....wah!hahaa...adjust ke wana lah...hahahaaa

    ReplyDelete
  2. hahhaha...laaa..wana xoyak awal2...klu dop..ayu mintok no tepon dia...hahahha..

    ReplyDelete