perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 3 July 2013

Baju Raya Oh Baju Raya

Assalamualaikum

Pe khabar semua..aku sihat2 je..duk tgah masak nie...ikan patin masak tempoyak..aiyakkk..tengah masak pon leh buat entry ke...hhahaha....biar la..janji pe yang aku masak menjadi...nnt klu ade masa aku kongsi resepi okkey

Puasa dah mendekat..maknanya raya pon semakin dekat..pe tema baju raya korang..tema baju raya aku rahsia la..hhahaha...pe yang menjadi masalah sekarang...tukang jahit dah xnak ambik tempahan..adoyaiii..klu leh xnak la beli yang dah siap..cntik memang cntik..tp xbest..dan satu lagi baju tema aku untuk raya kali ni..susuah sikit nak dapat..susah ke..cari xlagi dah kata susuah..tp memang susah la...huhuhuhu

aku sendiri pon xpasti..sama ada dapat memenuhi tema atau tak..hukhukhuk...baju iman dah jupe..ummi ngan abi je xde lagi..tp baju iman pon xjahit lagi..huhuhu....banyak susah oiii...

xpe la..pk dulu jalan penyelesaian...pk sampai jumpa jalan..jalan yang lurus..hukhukhuk....

p/s : tadi ada org komen blog aku..hihihi...pas bace sakit mata..sebb warna pink terang sgt..heheh..okkey pasni nak tukar colour blog..warna yang soft sikit...ngeh3...

gambar xde kaitan ngan entry..saje nak gtaw..hari nie iman genap 10 bulan



thanks 4 reading


No comments:

Post a Comment