perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 6 July 2013

Kalau Hari-Hari Macam Ni Kan Best!!!!

Assalamualaikum

hai semua..pe khabar..pe cer..heheh...semoga sihat la ye..hohoho..pe korang buat hujung minggu nie..hah..duk umah je..xbest la duk umah..g la jalan-jalan ke..riadah ke..shopping ke...klu yang dah kawin tu..ajak en Suami shopping..shopping kan salah satu terapi jiwa...heehhehehe.....

haaa...pe aku buat cuti hujung minggu nie...xde buat pape..pagi tadi g kenduri kawin kawan sepejabat en Suami...kat Kuala Selangor..cam best la..konvo ramai-ramai...hehehe...leh kenal isteri kawan-kawan en suami..heheh...ade yang ade 2 orang anak...ade yang 3 orang anak...and ade jugak yang lum kawin lagi..hihihi....xsampai seru lg kowt..

pas balik kenduri kawin...en suami p ajak mandi air terjun kat ulu yam..fuyyoiiiii..........i like..i like..hahhaah...aku pe lagi...suka sgt..ase nak turun kereta..pastu nak melompat tinggi-tinggi..hahahah...over je kan..mandi air terjun je pon...kahkahkah..entah pape la minah nie...ellehhh..biar la..aku kan suka mandi air terjun..bestttt..sejuk je...klu leh nak suh en suami buat umah kat air terjun...pastu en suami kerja tanam-tanam pokok..hahha..pastu jual kat pasar...hahhaha...lagi best kowt duk macam tu..hahhahahha..pe la angan-angan..hahah..macam hidup orang asli gtu lol..kahkahakahkahak....

tp aku sampai kat ulu yam tu dah lewat..dalam kul 5.45 petang dah..orang pon dah nak balik sumer dah...hahhaha...aku xkisah..org nak balik..balik la..aku nk mandi air terjun jugak...hahahha...aikkk..kenapa lewat..yela..balik kenduri kul 3.30ptg...pastu berhenti kat R & R...aku xingt nama tempat tu..pastu solat zohor...pastu lepak kat R& R sambil-sambil tggu asar..bila dah siap asar..baru bertolak pergi ulu yam..yang lambt tu..sebb sesat..xjupe jalan nak p ulu yam..kahakhakah..last2 tanya org..akhirnya jupe jugak jalan..balik dari ulum yam tu dah pukul 7 dah..sampai umah dalam pukul 7.50...sempat la solat maghrib kat umah..hehheh...

haa..tu je la aku nak cite..kihkihkih..saje mencoret pengalaman..heheh...nnt boleh buat kenangan..:)



gambar hiasan semata-mata
Thanks 4 reading..:)

No comments:

Post a Comment