perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 2 July 2013

First Entry For This month- July

Assalamualaikum...

Apa khabar kawan2 blogger..sihatt...(gaya tanya tu..macam ramai je yang bace entry aku nie)..hahah...mak jemah xkesah la...ada orang bace ke tak...hihihi..saje suka2 buat entry yang merapu dan merepek ni..sebb nant pada saat aku dah tua..dah bongkok..aku leh bace balik story mory aku mase aku muda-muda dulu..(tu pong klu hidup lagi)..huhuhu..anak-anak aku pon leh bace..hehehe..entah-entah cucu-cucu aku pon leh bace..hahaha...

Pe cite aku nak gtaw entry kali nie erk..hohoho..entah la..biar la..nak merapu je...boring u ollls...huhuhu..skunk nie cuti semester..cuti 2bulan kowt...lame tu...duk kat umah je..suami lak keje..adoyai..kan best klu suami aku cuti gak 2bulan cam aku..leh duk umahhh..tgok muka en suami 24 jam..hahahha.....tp ape kan daya...hidup kami kais pagi makan pagi kais petang makan petang..klu en suami xkeje..kita makan pasir la gamaknya...sob sob sob...

bila dah cuti 2bulan tu..aku ingt nak duk ngan suami sebulan..pastu pas raya nak duk ngan family aku lak sebulan..hooooreeeyyyy...xsabar ase nak balik duk ngan family...mest best..yang xbestnya kena tinggal suami la...adoyaiiii.....xpela..sekali sekala nak jugak ade rase rindu rindan nie...hehhe...lagi pun en suami izin kan....pe lagi....kannnnn...hehhehe.....

nnt pasnie..klu korang tgok aku asyik update entry nie..korang jagn nak menyampah ke ape ke..hahha...itu maknanya aku dah xde keje..jadi keje aku update entry je....okkey...


okkey tata
muka iman pas bangun tdo..umah opah dia..nenek aku..hahha...

thanks 4 reading..:)


No comments:

Post a Comment