perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 10 July 2013

Demam Nak JAlan Kowt!!!

Assalamualaikum

Alhamdulillah..sekarang kita dah berada dibulan ramadan..yeaaa..saya suka..saya suka...tambah-tambah sambut ramadan dengan en suami..hoorey..tahun lepas xmenyempat nak sambut ramadan ngan en suami...klu sambut ngan en suami pon mase en suami balik kg..sebb mase tu aku duk ngan my family..hohoho...

tahun nie sambut ramadan ngan en suami sekali dengan baby...tahun lepas iman sambut ramadan ngan ummi dalam perut kan..siap puasa lagi tu kan...hehhe..tahun nie..iman nak puasa jugak ke...hahhaahha..haiya ummi..iman xcukup umur lagi la....hihihi..klu iman puasa..badan yang montel tu mungkin jadi slim time raya...hhahaha...

okkey..entry kali ni..aku nak citer sal iman...8.7.2012 hari isnin... iman demam..badan dia panas..hohoho..bila tengok anak badan panas..hati ibu mane yang tak risau kan...cal mak kt kg...mak ckp bg cooling water cap kaki tiga..pastu tampal cool fever...aku buat la seperti yang mak aku suh tu..tp badan iman tetap panas jugak..n makin menjadi-jadi..iman pulak makin kuat merengek...pas solat maghrib kami suami isteri terus bawak iman p klinik..kami p klinik Rakan Medik kat kelana jaya...dr sana pon okkey...hohoho...jap nak tunjuk gmbar baby iman demam..hihihi...

saya demam
pas balik dari klinik tgok iman dah ceria sikit..dah start mebebel macam biase..alhamdulillah lega...tp bagi jugak ubat...nasib baik iman jenis suka makan ubat..senang keje ummi..heheh...mak gtaw..iman demam nak jalan kowt..klu betull..hohoho..sukenyaaaa....cepat la imannn leh jalannnn....xsabar ummi nak tgokk iman bertatih...

okkey la..tu je kowt...selamat berpuasa semua..semoga ramadan kali nie diisi dengan perkara yang bermanfaat...:)

Thanks 4 Reading


No comments:

Post a Comment