perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 11 July 2013

Tak Nak Tido Malam Lagi? Kan Dah Kena!!!!

Assalamualaikum

Apa khabar u olllsss...cmner puasa..okkkeyyy ke...hehhe...aku alhamdulillah okkey..walaupun hari first puasa xsempat sahur...huhuhu...ari ke dua alhamdulillah...sedar...heheheh..walaupun tido lewat..dalam kul 2 jugak kowt..ye la..nurul iman bt mohd fairul zaman tu xnak tdo..jadi ummi abi xleh tido jugak la..aiyaaa...semalam aku buat air indocafe cincau pas balik terawih...iman pon nak jugak..jadi aku bagi la..mungkin sebab minum air indocafe cincau tu kowt iman jadi susah tido je...kejenya nak mainnnn jeee...

so..nak bagi iman tdo..kami tutup lampu..n then buat-buat tdo...hohoho...ingtkan menjadi..tp hampeh..leh pulak dia panjat badan aku ngan en suami..ingt kami nie tilam automatik ke..hhahaha...dah tu siap pukul-pukul muka lagi...adoyaiii..mne leh tahan..xleh nak pura2 tdo la cmniee..sakit oiiii....dgn kukunya yang panjang tu...huhuhu..hari ni hari khamis...nnt abi balik keje abi potong kuku iman..ummi potong xcantik..hihihi...

bila dah borink main atas kite orang..iman g skodeng orang ikut tingkap bilik kami lak...lame juga dia duk menung kat situ..entah apa yang dinengoknya aku pon xtaw...yang aku heran..dengan suasana bilik yang gelap tu..leh dia selamba rock main..hohohoho...adoyaiii..peninggg kepala den nie hah!!!...

aku yang otak giler2 sikit...TING!!!!!...datang idea nak sakat iman..hahahhh..padam muka...xnak tido lagi..ehhh..aku xbuat kije nie sorang2..aku ajak en suami sekali..kahkahkahkahkah...kejam takkk....x kejammmmm..hahha...nakal ckit je...huahuahuahua...haaa...korang nak taw pe rancangan aku....hah..xnak taw..xnak taw pon aku nak gtaw jugak..kahkahkahkah....

aku ngan en suami plan main sembunyi2 ngan iman..hihihi..tengah dia duk syok-syok sekondeng orang tgah2 malam tu..aku ngan en suami..memulakan operasi..hihihi...aku kat penjuru katil..suami aku lak duk mengadap ngan katil..fungsi aku duk kt penjuru katil...risau takut iman terjun katil..en suami mengadap katill..sebab nak tgok iman..takut jadi pape..see...senakal-nakal kami..kami still protect our daughter..hhahaha..

mula-mula tu iman xperasan langsung ketiadaan kami..hahah..aku ngan en suami lak sakit badan sebab kena baring atas lantai..adoyaiii....so..sebab nak ambik perhatian iman..aku ngan en suami buat bunyi kucing..mula-mula kami buat bunyi anak kucing..tapi xdilayan nyaaa iman...hahha....jadi kami buat suara kucing jantan lak...hahaha...baru la dia pusingkan badan tgok kami xde...hahahah...ape lagi mencari laaaa...si nurul iman tu...ehhh..dia xnagisss...dia cariiii jeeeee..kami yang duk kat bawah nie..tak tahan nak ketawa..tp calm down dulu...nak kenakan anak katakan..hahha.....pastu dia pergi kat tepi katil..intai kat bawah..aku ase dia xnampak aku kowt...kebetulan hp duk atas katil..dia campak hp tu kebawah..hahhaha..mungkin sebab nak tahu ketinggian katil tu kowt...hahah..nasib baik dia cmpak kat atas badan aku nie hah..klu tak..mahu cari hp baru jugak la...hahhaha...

pastu puting yang duk kat mulut dia tu jatuh..haaa..start dari tu la dia nangis...hahha..aku tak tahan jugak tgok dia nangis...tp xpe2..kita tgok dulu..pe tindakan iman...hahahha...tgok iman nagis..kami pon tiru gaya iman nagis...pe yang keluar dari mulut dia ialah..ma bahhh...hahhaha...paggil tok ma n tok abah ke...hahahah..kami tiru je...bila dgr suara kami..terus dia diaaammmm je..cari2 je suara kami...hahha..xleh blah tgok iman..pusing kiri..puisng kanan...pas tu pusing kiri pusing kanan...hahahha...tp xlame aku kenakan iman..xsangguppp oiii...huhuhu..keciannn dennn...ckit-ckit dah la...kami bagun dari tempat persembunyian tu....dengan ketawa berdekah-dekah.. n g bukak lampu..hahhha...g peluk-peluk iman...hohoho..sape xsayang anak oi....lepas kejadian tu.. baru la dia tido...hohoho..

nant bila iman dah besar..iman bace balik..mungkin iman akak cakap..nakal jugak ummi abi aku nie..hahhaha...moga tulisan ummi kali nie menyimpan seribu satu kenangan antara kita yea sayang...:)

kami memang nakal...
walau senakal mane pon ummi abi..ummi nak iman taw..ummi n abi sayangggggg ketat-ketat kat iman taw
opsss..terpanjang lak entry kali nie..okkey..

time kasih pada yang membacanya..:)

No comments:

Post a Comment